Leernetwerk

Het samenwerkingsverband zet zich in voor de professionalisering van alle medewerkers in het onderwijs. Dit doen we door op verschillende manieren met en van elkaar te leren. Gedurende het jaar worden er verschillende bijeenkomsten en masterclasses georganiseerd. Deze zijn opgenomen in de online kalender.

Bekijk de kalender

Masterclasses

Jaarlijks worden er door het samenwerkingsverband meerdere masterclasses georganiseerd. Per masterclass staat er één thema centraal. Alle medewerkers van de scholen binnen het samenwerkingsverband VO De Langstraat kunnen zich hiervoor inschrijven.

Wil je deelnemen aan een masterclass? Stuur ons een e-mail met de naam en datum van de masterclass(es) waaraan je wilt deelnemen.

Stuur ons een e-mail

Bijeenkomsten

Naast de masterclasses organiseert het samenwerkingsverband verschillende bijeenkomsten waarbij docenten en andere onderwijsprofessionals aanwezig zijn, zoals ook bijeenkomsten tussen basisonderwijs en voortgezet onderwijs. Bij de bijeenkomsten staat onder andere het informeren, het delen van kennis en ervaringen en het praten over casuïstiek centraal.

Wil je deelnemen aan een bijeenkomst? De scholen ontvangen per e-mail een uitnodiging voor deze bijeenkomsten. Stuur ons een e-mail met de naam en datum van de bijeenkomst(en) waaraan je wilt deelnemen.

Stuur ons een e-mail