In twee bijeenkomsten gaat Miriam Kobussen in op jouw rol als leerkracht of pedagogisch medewerker in het omgaan met anderstalige kinderen in je groep. Want jij doet ertoe!
Voor het grootste leereffect ben je bij beide bijeenkomsten aanwezig. Ze zijn dan ook als leergang opgezet.
Bijeenkomst 2
In de tweede bijeenkomst gaan we kijken hoe je in de speel-leeromgeving tegemoet kunt komen aan het taaltekort in het Nederlands dat het anderstalige kind heeft, zodat het kind zich verder kan ontwikkelen. Je krijgt informatie over hoe je met kleine aanpassingen van je inrichting, opbouw en begeleiding van spel het anderstalige kind kan bereiken om tot ontwikkeling te komen. Hoe ver je hiermee kan komen om dit kind goed aan te laten sluiten bij de vervolggroep is daarbij belangrijk onderwerp van gesprek. |
Weather data is currently not available for this location
Weather Report
Today stec_replace_today_date
stec_replace_current_summary_text
stec_replace_current_temp °stec_replace_current_temp_units
Wind stec_replace_current_wind stec_replace_current_wind_units stec_replace_current_wind_direction
Humidity stec_replace_current_humidity %
Feels like stec_replace_current_feels_like °stec_replace_current_temp_units
Forecast
Date
Weather
Temp
Next 24 Hours
Powered by openweathermap.org