Bezwaar indienen

Bent u het niet eens met het besluit van het samenwerkingsverband over de toelating van uw kind? Of zijn er problemen met de ondersteuning die uw kind krijgt? Bespreek deze problemen dan allereerst met de school.

Problemen voorkomen

Wij zijn een groot voorstander van een goede dialoog tussen ouders en de school. Hierdoor kunnen namelijk veel problemen voorkomen worden.

Bemiddeling

Komt u er ondanks goede onderlinge communicatie toch samen niet uit? Bij een conflict of geschil zijn er verschillende mogelijkheden om tot een oplossing te komen. Ons samenwerkingsverband zal allereerst een proces van bemiddeling of mediation inzetten. Hiervoor maken wij gebruik van onderwijsconsulenten.

Bezwaar indienen
Heeft bemiddeling of mediation ook geen oplossing gebracht? Dan kunt u een bezwaar indienen over een aangevraagd arrangement of een toelaatbaarheidsverklaring. Dit geldt voor zowel de school, als de ouders. Onze bezwaarprocedure kunt u hier vinden.