Denksessies

Op 3 en 24 oktober organiseert het samenwerkingsverband denksessies. Dit is een vervolg op de strategische sessie die op 12 september heeft plaatsgevonden. Het doel van de denksessie is enerzijds terug te blikken op de afgelopen drie jaar Passend Onderwijs. Anderzijds worden enkele thema’s verder uitgediept voor het nieuwe ondersteuningsplan.

De thema’s die aan de orde komen zijn:

• De samenwerking met externe partners
  • De kwaliteit onderwijs en ondersteuning in school, bestuur en samenwerkingsverband
  • Versterken van de samenwerking en delen van expertise

Deze gezamenlijke sessies voor PO en VO leveren de input voor het nieuwe ondersteuningsplan. Deze bijeenkomsten worden gehouden in het RKC stadion. De uitnodigingen hiervoor zijn verstuurd en aanmelden kan via het secretariaat.